hemma en snabbis

Är hemma nu en stund innan jag ska upp till jobbet igen! första passet går rätt snabbt kan man allt säga, eller de går sanbbt för mig men iallfall man fodrar & sen släpper in alla 25-30 hästar, har inte så står koll på hur många de är!.
Efter jag gjorde allt de så fixade jag hos david, mocka & gjorde mat och så sen fixade ja orining han till ridpasset.
jag glömnde mina ridstövlar hemma :O! så fick rida i skona, USCH säger jag bara! hatar att inte kuna rida i stövlar. men tur så skulle ja jogga lite idag. han var självklart fin som alltid, älskar denna ponny! nu är de exakt en vecka kvar tills vi två sak ut och tävla. TAGGAD :)
ska bli kul att komma ut igen och tävlingarna börjar igen. får träffa jennie då med!

att inte klockan kan ticka fortare så ja kan börja jobba så blir ja klar med skiten! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0