Heej!

Ett tag sen ja skrev här nu känner jag, enda sen i måndas på dagen typ vid 12 eller något sånt?... men jag har iallfall vart lite dålig kan man väl säga, legat mest i min säng eller i soffan. vilket liv va? NOT! men börjar komma på bena igen och de känns riktigt skönt. värsta är nog att ja aldrig kunnat ligga inne en hel dag utan gick upp till stallet och pussat på bästa! tillomed ridit lite (a).. men gjorde inte så ont då faktist, men efter åt :/..
I morgon så ska vi åka till åby och rida, men tror ja inte kommer iväg ditt heller, för sista 2½ timmarna har ja haft ont, men man vet aldrig i morgon kanske allt plöstligt är där!

men ligger iallfall i min säng nu och det är sjukt mörkt i rumet, ska väl strax sova snart med.
skola på fred iallfall(: ♥




Min älskling<3


Kommentarer
Postat av: fridan

hej, fin blogg du har!



vad är det för pålle du har? :)

2010-02-12 @ 23:07:04
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0