hatar de..

Shit vad kallt det är ute nu =O !! .
kom nyss in och kan säga att jag fryser ihjäl. jag vart utan för stallet typ 1 timmen!..
vi skulle få los våran snygga transport men den ville ju fan inte:/ det är så sjukt mkt snö så vi fick skotta först och sen hade bromsarna frysit fast! VAFAN! :/.. så pappa fick ta sin bil och sen min store bror fick ta sin bil och ta en varsin ände med liner och shit och dra los den så bromsarna släppte, tur de!(y) men sen var de halt så trasnporten satt fast endå.
men fick ut den en bit iallfall. men pappa ska hämta en störe bil som kan dra fast den ;)
 hoppas ni fatta något ? :)

så nu ska ja värma mig lite och äta lite sen blir de stallet och rida.

JAG HATAR SNÖN!!! tur så blåser den inte mer eller snöar!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0