Godmorgon

Gör ett sanbbt inlägg här nu mitt på morgonen, inte ofta jag hinner med som sakt, men ska iallfall snart med bussen som går 5 i 8 så måste ju gå en lite bit först men värsta är att jag måste åka med stallkläder på bussen :/ det är verkligen inte min grej att göra men ska man åka till åby och rida så måste man allt göra det, det posetvia är att det inte är så jätte kallt tror jah? har inte vart ute än men ser man ut ser de inte kallt ute.
men nu måste jag alla gå porsta tänderna och sen klä på mig ute kläder

puss♥



Kommentarer
Postat av: fridan

hihi okej. men om du hittar en KANONHÄST som inte har bra stam, vill du inte ha den då? :)



jag gillar inte heller åka buss med ridkläder...

2010-02-18 @ 16:31:45
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0