Fredas mys!..

Äntligen är de fredag och det är nog den bästa dagen på hela veckan tror jag!
den dagen det är rätt slappt i skolan och sen kan man allt slappa hela dagen efteråt om de inte blir party! ..
men min dag börja rätt halv segt, orkade verkligen inte gå till skolan idag, kändes som jag kunde vara hemma idag med men nej :/ jag åkte till skolan och träffa patty & bea, dom tjejerna betyder faktist mkt för mig, rktigt länge sen ja träffa dom typ 1½ vecka sen!.. usch vad tiden går fort. Sen kom nannis också, kul med som fan =D! ..

Tog 45 hem och möte min mammi och vi tog en lite fika, myssigt! sen handla vi lite sen traskia vi oss hem.
Upp till stallet och tog hand om bästa pollen, red på david och sjävlklart så himlas bäst och fin!.. Sen tog jag hand om hillma med, sjukt fin stor häst vi har! saknar att hoppa dig faktist & tävla dig.

På kvällen så kom mickis över och det var allt treligt!
men nu ska ja duscha!:)

Om ni tycker ja skiver konstig så sluta läs bloggen eller kommentera inte alls! ..

BITCH ♥

bjuder lite på häst bilder här! :)

Tjejen - Den bästa b-ponnyn som finns verkligenn en sjukt underbar tävligns ponny.
Henne ja kvala sm med.LOVE <3


Light Brigade- Stor häst ja hade ungeför ett år, hade gått 1.30 klasser i hoppnig, tävla henne upp till 1 meter - 1.10


Snow Storm- En c-ponny jag hade ett år ungeför och jättre trevlig allt, tävla den upp till LA.



Har mkt mer hästar men orkar inte lägga ut mer, det kommer en annan dag:)puss

Kommentarer
Postat av: Patricia

aww gumman, du betyder massor för mig med <333

2010-02-13 @ 12:27:07
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0