Duktig..

jag är verkligen duktigt =D!
jag gick upp till stallet vid 5 över 7 i morse och satt på hästen efter halv 8!
känner mig riktigt duktig. jag är verkligen inte den typen som går upp så tidigt och gå till stallet så tidigt heller!..
men jag gjorde lite bommövningar och sen sluta jag med att göra lite omhoppningsvängar, kan säga att han sjukt duktig på att bara svänga! han var jätte fin hela ridpasset och verkligen tyckte de var svin skoj. ja fått en sak ja av min tränare som jag skulle träna på så träna lite på en av sakerna (y).
får inte glöma att ankihh vad där med =D! .

nu sitter jag ornigngjord och ska strax till bussen!.
ska in med ankihh först en stund, ska handla lite hästsaker! nice!;)
sen blir de fest ikväll, så få se hur mycket ja hinner med att blogga idag.
Men hoppas ni får en trevlig dag som jag kommer få,puss♥

Orkar inte sminka mig nu när jag åker (y)!


Kommentarer
Postat av: lina

ja vi kommer ha kul ikväll, men du din pajjas jalla dig istället pallar inte vänta på er till halv 7 :O

2010-02-23 @ 17:01:32
URL: http://pimpinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0