Dagen

Åby idag då som ni nog vet, om ni läste inlägget innan? men skitsamma!
träffa alla klasskompisar där och alltid riktigt nice! ;P idag gick vi igenom hur man lasta en häst och vad den ska ha på sig och så, ja viste ju redan om allt innan som ja vart ute och tävlat sen jag var en liten flicka. tss men som sakt det är alltid bar att gå igenom det igen!.
Fick en ny häst idag och kan säga direkt när ja fick synd på den så sa jag åh den var ju inte för vacker men fixa orningen den iallfall.
den var lite udda i början av ridpaset men fyfan vilken häst sen ;O jag fick allt ta tillbaka allt sen, viste den var verkligen stel, sprinig & ville inte alls jobba MEN sen efter några minuter bara så var som en helt ny häst?! sjuk. min ridlärare tyckte att de var rikgit kul att se han så fin och ja red han bra, det är kul att få höra sånt men tycker det är så jobbigt att ta emot sånt (a)..

bussen hem sen!
hem och vila lite, hade så fruktansvärd mens värk :/ det suger verkligen att vara tjej ibland. någon som håller med xD?

Hoppträning klockan 7 idag med på david^^
vi hoppade en bana idag, kan säga det var sjukt länge sen vi gjorde det men det var för ja önska mig det idag som jag ska tävla om 2 dagar. jag ville känna lite och så hur man ska rida in förtävligen.
Hoppa två rundor som var det jag ska hoppa på i helgen och han var jätte fin verkligen :O han är så duktig min vita springare. fett puss på hans mulle♥



Ligger på 1m, lågt xD
bilden är inte den bästa, litee suddig och så men är ju faktist världen finste ponny på bilden så :)<3
tack ankihh för bilden.

Kommentarer
Postat av: ankihh

lugnt lugnt ;d du är rolig att fota! tänkte fota nästa gång ist för filma (:<3

2010-02-19 @ 10:04:01
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0