Chill--

 har vart i stallet och tagit hand om den fina pollen & sen vart ute med nemo & gucci! har två hundar hemma hos idag.
och nu sitter här i mitt stora systers rum och umgås lite med henne och så.. men så har vi också robin som vill att ja ska komma in till stan och komma hem till rasse, men va fan ? klockan är 8 nu jag vet inte om jag palla fixa orning mig och sen ta bussen in till stan och sen ta bussene hem någo gång i natt ! .. lite sent kanske men visst ja har endå inget att göra men har ingen lust att dra mig in till stan nu.
men får bli en annan dag pojkar ;) ! hahahha ^^
men ska nog ta en varm duch och slappna av  ikväll . får väl bli melodifestivalen ikväll och festa loss nästa helg fan ;)? . någon som är på eller? ..
Hoppas ni får en trevlig kväll, ♥

Får bli en bild på mig och Nannis, tsss

Kommentarer
Postat av: Nannis

men gulligt då ;o<3

2010-02-06 @ 22:36:39
URL: http://xnannisx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0