Blää..

fyfan vilken dag !
börja med att jag gick upp lite innan 7 som ja skulle jobba, oh vad skoj eller inte!
kan ju säga att ja var så sjukt trött så orka inte ens vara sanbb. hade ont i min lilla mage under helda tiden men ja trode ja var bara hungrig!
hem en sanbbis sen efter jobbat klart de passet och åt frulle allt!
sen somna ja på soffan(a)
sen vid 1 igen släppte vi in lektions hästarna bara och fodra kraft. hade så ont i magen då och kände ja måde lite illa.

kom hem sen och tog ett varmt bad, skönt som bara den kan man säga!
sen vart min dag för jävlig! uch de kan inte vara sant, magens flänsa eller? jupp ja tror de faktist! ..
ni fattar nog vad ja menar!? jag vill inte vara sjuk igen, jag hatar vintern som jag alltid blir sjuk då.
enda jag har gjort resten av dagen är att jag legat i sängen och sovit och sen lite bläää!.

Hemma från skolan i morgon :/

men det är ju faktist med alla hjärtans dag :D så hoppas alla haft en riktgit bra dag skilland från mig ♥




Bästa tröjan xD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0