APU- onsdag

Jaha vad ska man säga? har haft apu idag eller kom nyss hem och jag inte vart där på 2-3 gånger men de är för jag inte har vill utan vart sjuk och ledig.
men riktigtt duktig idag allt, det gick snabbt och sånt med, vi är ju 3 st med så det går ju sanbbare.jag har iallfall haft en bra dag och de tur man har de, ett lende på läpparna vart man en gick .
kan bara säga att hästarna är som dom är ibland t.ex. karlo xD!
men sluta vid 3 som vanligt och så börja jag fixa david, red han först och så innan lektionerna börja,kunde använda ridhuset lite mer än vanligt, han var lite små jobbigt i början, han vill mest springa och inte jobba men sen vart han jätte lugn och fin så han vart avslappnad som tur! älskar min ponny <3


i morgon blir de att åka till åby, får se vilken häst ja får då som jag fått en ny;)!.
men har inte så  mycket att skriva nu men hoppas alla andra haft en bra dag =)



Åh snygga ridbyxor jag har, eller kanske inte men har dom när jag har apu så orkar ju inte byta till dom andra.


Jag & ferdinad, det är en lerkions ponny istallet, var skötare på honom när jag var 5½ år, då var ja liten allt!.
inte alltid man myser med den lilla ponnyn. 
 









Kommentarer
Postat av: fridan

okej, varför tycker du stamtavlan är viktig? :) kul med folks åsikter :D

2010-02-17 @ 22:43:48
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0