äntligen kväll



här ligger jag och bloggar som sakt, kom nyss ut från duschen^^
är riktigt trött idag så jag ska nog allt gå lägga mig tidigt, men endå känns de ingen mening med att göra det, som jag endå inte ska tävla i morgon!.. tävligen vart allså inställd :( SUCK- jag var så taggad och david med men får vänta om två veckor så är det på skogslotten! tävligen vart inställd för pågrund av snöstorm & taket på ridhuset var viste inte så säkert.. 
men får sovmorgon i mörrn iallfall, men ville ju helst komma iväg men inget att göra åt!
kan ju säga att det är riktigt skönt med kvällar nu förtiden, då man kan bara slappna av och sen sova, kan nästan inte bli bättre, eller vad säger ni?


Men jag red på hillma idag då, hon vart så sjukt fin! har inte ridit henne sen föra fredan och föra veckan så joggade jag henne bara men idag allt vart det värsta dressyr passet! red 1½ timme och hon var helt slut efter ridpasset och var dö svetig. lilla gumman då ^^ :) men hon jobbade riktigt bra.
Joggade david idag bara, som vi hopptränade igår, så tog de lite lungt!, fin som vanligt är han<3



hillma & Amanda i sommras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0