3 !

Heej folket!
här sitter jag i min lilla soffa i mitt rum eller vad nu man ska kalla de? vet inte riktigt vad de heter man skitsamma, sitter iallfall vid fönstret och det är sjukt mörkt ute nu och ja fattar inte varför jag sitter just här, men lite mysigt på gång fast äckligt, jag hatar att sitta nära fönster eller kolla ut när de är mörkt! . usch usch!
min dag har vart rätt okej faktist, städade på rumet först sen chilla ja ungeför halva dagen..
när jag kom upp till stallet sen så träffade jag malin, och undra om ja kunde rida melodi idag som hon inte hann med de!
så jag fick ennu häst idag, så ja mockade åt hillma & david först sen hö-påsarna. sen red ja på melodi, malin hade radan fixat allt! 

RIDPASS! 

 Melodi - har ridit på henne för ett år sen, så sjukt länge sen nu kan man som sagt säga! men de började faktist bra, riktigt fin och så, men sen gillade hon mig inte mer! börja hon sparka sen ställa sig upp, bussponny säger jag bara. men gav hon sig och vart fin igen. red ca 45 bara, skulle känna lite och jogga så.. Hon är en c-poony & inte alls maxad.

David - Han red jag med på 45 min, joggade och vart superfin, älskar min polle! sen gick ja en lite promenad på vägen efter ridpasset. var så mörkt så kunde inte gå upp i skogen.

Hillma - Henne skritta jag barbacka med, lite små mysigt som sakt! hon fick ett hårt ridpass i går så tog de lite lungt idag med henne!

BILDER KOMMER ! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0