01:21

Usch vad jag hatar attt sitta upp själv och bara jag typ hemma. känns riktigt ensamnt :(! ..
lille bror sover och nemo sover med (Y) mamma och pappa är inte hemma allså. tänk när man flyttar hemifrån, shit.! kommer inte palla vara själv på flera veckor^^ hahaha :D
 Men bellan gick nyss hem och klockan är 01:21, vi hade iallfall trevligt, prata om allt möjligt och sen slappa vi framför tv!..NICE!

men ligger iallfall i sängen nu med nemo som sover!..
jag ska väl strax krypa ner i sängen och sova lite om jag nu kan de?..


She-J  & Jag
En av dom finaste ponnyerna som finns verkligen, en ponny som ställer upp i alla lägen verkligen.
hon vill verkligen göra sitt bästa på träningar & tävlingar.
det var du som fick mig att komma så långt i hoppningen, jag saknar dig verkligen och hoppas ibland att man var en lite flicka igen. älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0