Vaken med tuppen

jag är riktgit stolt över mig nu för min klocka ringde halv 07:30 ock jag skulle allt gå upp då men stanna kvar i sängen till 07:00 men det gör verkligen inget! gick upp och åt frukost sen vart de att dra på sig stallkläder och jag satt på david klockan 08:00 på honom. Finaste pojken verkligen! kan säga vilken ponny jag har nu, älskar min lilla star of david♥
När jag var klar i stallet så tog jag en promenad med min söta vovve som just nu sitter och stirrar på mig, fina ögon har han iallfall. hahaa!

Men vad har jag gjort sen dess då? som klockan ändå är 13:49 nu, men jag har faktiskt städat på mitt rum, duschat & kollar självklart på tv ( slappa)..
Jag skulle ju tagit bussen in till stan som gick 12:15 men vart tyvärr inte så, bea kunde inte komma in idag för hon skulle iväg med sin famlij ( semester) tror ja? men det är alltid trevligt att komma iväg, först tänkte hon inte åka för vi skulle ses men ehh va fan vi ses endå på fredag!
så tar en senare buss in till stan runt 4- halv 5? för då ska ja träffa patricia och se på bio! :)

men hörs senare, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0