mitt i veckan- onsdag

kan säga att min dah idag har inte vart så lyckad, SUCK^^ jag missade bussen som jag skulle ta 07:15 men nae då så fick ta en senare och dock så fick jag gå rätt långt för att ta nästa buss som skulle gå men när klockan var 31 så viste ja att skulle missa denna med som den gick 33. när ja kom fram till hållplatsen så var de fult med folk så den var bara försenad som tur!
kom till skolan och där satt bea och väntade på mig!

skolan = galen klass & trött klass! ..
fick ingen lunche idag men vi fick någon frukos istället? normalt? men ajja! efter vi käkat de så vart de att gå till  virsuellCC eller vad det heter*? Vi kollade på en film med en mega stor skärm 3D allså! hela rumet snurra och var uppå¨ner. lite små läskigt men kul!

hem vid halv 2- SOMNA och sov i 2 timmar!
 stallet vid halv 5 och david var jätte fin idag♥

men nu blir de något att äta för min lilla mage skriker efter mat , heheh``

Bror & David på en häst tävling- dom är ju för söta allså^^
måste också säga att bror ringde mig förut och har två filmer till mig som ja vill verkligen ha. får dom i morgon! tack bästa bror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0