Trevligt !

Har haft allt en trevlig dag faktiskt som det kom syskon hit och kompisar till amanda + mormor kom hit!
Syster fick alla fina presenter allt  och hon är allt nöjd med allt^^
På kvällen så gick vi ut och käka på kina resturangen och det var självklart gott & mysigt! jag kan säga också att det var skönt att komma ut och få frisk luft som jag har legat inne och vart sjuk men visst de var lite svårt att gå endå men bättre faktiskt! Efter vi käkat så var det dags att byta om till stallkläderna och gå upp till bästa d♥ Vi joggade idag som han tog de lungt i går men kaan stort säga att han var lite het och ville leka lite men han lugna ner sig sen och var fin! fett kyss till honom!.

har bilder till de med dom får komma upp i morgon..


I Morgon drar jag till stocholm med bästa mamma & pappa och syster ska hänga med också, sjukt trevligt allt ^^
vi ska åka runt halv 10-10 och när vi kommer fram så blir de en shopping runda på stan där och sen på kvällen blir de grönalund. mycket mycket mycket trevligt allt!

Bilder kommer då med...

Stocholm för mig säger Globen , hahahah
har vart där inne flera gånger och mer kommer det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0