Torsdag

Ny dag och nya andetag ^^

idag gäller det fasen för idag är det allt RixFm hos oss i norrköping och hoppas kvällen blir som man vill att den ska bli! föra året var ja inte alls med på rixfm och detta var tråkitgt men jag hade skönt på stranden istället då i mallorca men i år är jag på plats allt!.. 
Bea ska med mig hem på natten och sova här som hon ej kommer hem men hon är så välkommen till byn! hahhaha^^ 

kan säga att jag är tagggad tills ikväll!


men nu ska ja klä på mig stallkläderna och gå upp och ta hand om David & Hillma men jag tror jag inte rider på dom för dom är ju ute i hagen nu och det regnar här så dom är ju blöta nu! men vi får se vad som händer när jag kommer upp.

min kväll blir inte förstörd för de regnar lite ute!..




Darins nya låt! .. jag kan väl inte säga att jag älskar darin men jag gillar låten, man blir så glad på något sätt och fest sugen!..



Älskar min underbara ponny verkligen massor, du gör mig lycklig varje dag.
Ett liv utan dig vill man inte ens tänka tanken om.
 Du är den finaste av alla. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0