Stockholm!

Suck! mitt bloggande kom inte in förut när ja bloggade ifrån bilen men aja här kommer de !

Sitter i bilen nu och är allt på väg hem ifrån fina stockholm och det är mörkt ute på vägarna och det är jätte kallt usch! Men min dag idag har vart riktigt bra kan jag lova er som ja umgås med Pappa,Mamma & sis!
vi var i stockholm runt halv 2 tror ja? och då vart de en tripp på stan så klart- älskar ju snart! och jag kom hem med två linnen från gina & ett dö snyggt smycke/ armbad ifrån bikbok, vart lite less för ja inte hitta monki men gör inget, hehe!
Efter att ha gått runt i det helt underbar fint väder på stan som så var det dags att åka bort till grönalund och när vi kom ditt så gick vi bort till scenen och satt oss där för vara med på sommar krysset! Ni kanske såg mig i tv bland allat folk? Och om ni gjorde så vad trevligt för er! ..

vill verkligen tacka min mamma & pappa för underbar dag i stockholm och det fina VARMA sommar vädret vi fick under hela dagen. Pusss ♥
Bilder kommer i morgon

Just ja! Flo Rid var bäst på hela sommar krysset idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0