Söndag- barnvakt

USch söndag idag och jag som hatar dom dagarna verkligen! vad gör man dom dagarna? sova? stallet? jaha vad gör man på en söndag!? vad gör ni ? (:
Det enda jag vet vad som händer för min dag är att ja ska gå upp till stallet men efter de då? jo jag ska åka och träffa en kompis  och rida hennes ungponny som hon har kanske! en riktgit söt en faktiskt och han är mörk/ljus grå. 
 
men just nu är gustav här och det betyder att ja är lite barnvak åt honom, inte för de gör något för han är ju så snäll & söt!.. Han ville att ja skulle kolla på film med honom och ja vart lite trött på hans gamla filmer han kollade på förut men nu valde han en som jag jämnt kollade på när jag var lite eller kan ju faktiskt se på den nu ibland med men inte så ofta kan man ju säga med det  är bästa disney filmen som är teknat faktiskt och vinnaren är Lejonkungen! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0