posetiv

oj vad jag är så himlas posetiv när jag bloggar nu förtiden känner jag men ehh vem bryr sig? 
jag  var helt slut efter denna dag!
skolan var jobbigt och tråkig så man vart bara trött för att sitta där^^ men det är ju endå  alltid trevligt att träffa vännerna och kul att se 1:orna som har precis börjat.
slutade klockan 3 idag och tog halv 4 bussen hem!

var hemma en lång stund efter ja hade kommit hem för de regna massor och har lite ont i magen, toppen (Y)! ..
var i stallet runt halv 6-6 tiden tror ja? jag red på fina ponnyn så gått ja kunde pågrund av värken men han var fin iallfall.


Just nurå?
kom nästan nyss ut ifrån en varm dusche och ska strax dra igång en film, myssigt allt!..
Skola i morgon för mig? får se allt! jag har iallfall packat klart allt så ska jag åka, så är det bara att åka iväg! Ni undrar säkert varför ja packat och inte ska till skolan?! men det är så här att våran klass ska åka iväg på hajk/hajka och de betyder sova i skogen / tälta.! men ja mår inte riktigt bra nu men får se i morogn bitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0