Måndag - Usch dag!

Vilken dah!

jag vaknade i morse och måde faktiskt ganska okej förutom att jag är förskyld och lite ont i halsen.
men åkte bussen med ankihh, sofia och hennes kompis, trevligt allt^^
När vi kom till skolan fick ja vänta en  halv timme tills vi skulle börja, skit kul!.. 
Efter kl 10 så började jag må dåligt , hade lite svårt att andas, blek och kramper! sjukt jobbigt och äckligt. min mentor skicka hem mig typ kan man säga så jag åkte och träffade mamma så följde hon med mig till vårdcentalen, kollade på skiteen och fick svar!..
Efter de har jag bara legat hemma och sovit och kollat på film, riktigt myssigt faktiskt^^

tack syster som tog hand om bästa ponnyn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0