full bokad dag!

 klockan är typ redan halv 2  och jag gjort rikigt mycket idag, tro eller ej! jag vakna runt 08:00 och vart efter en stund där så drog jag till stallet och tog hand om finaste pojken, han var jätte duktig idag iallfall, längtar massor till helgen verkligen! tävling !.. sen när jag kom hem ifrån stallet så städa ja rumet och tvättade lite^^! är man inte för duktig*? 
Men lite efter halv 2 nurå  så kommer mickis hit så det är ju ganska snart faktiskt och då blir de dags att åka iväg. vi ska nämligen åka och kolla på en stor häst till min syster amanda, så det är jag, mickis,mamma & amanda som ska åka^^ Mycket trevligt allt. Håller tummarna för dig idag syster <3






Jag är allså inte i skolan idag, men de har ni ju säkert listat ut redan.
men jag kunde tyvärr inte hänga med (inte så trevligt att sova borta om man har mens!) men jag hoppas ni har de trevligt nu så ses vi på månadag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0