23:00 - Fredag



Nu är jag helt slut!
jag har spenderat min kväll i stallet^^  ridit, badat david, smörjt och packat! Men kan säga att jag har inte haft de tråkigt för jag hade maja där som sällskap och vad ska man säga? vi satt och sjöng en massa låtar och fick oss ett gott skratt! Så det var mycket trevlig!
När jag kom hem så vart de duschen dirket typ kan man säga och sen la ja fram alla tävlingskläder till mig.

Är jag taggad tills i morgon?
Klart fan att man är, sjukt skoj att få komma ut och tävla igen som vart så himlas dåligt med tävlingar just nu över sommaren men har självklart passat på att tränat då.

Issa i min klass ska komma ditt kanske och fota mig, så får se om de kommer bilder på kvällen på oss!
Sen får man träffa emma kanske med? Men får iallfall träffa ida!

men nu ska ja lägga mig i sängen och sóva^^ klockan är 23:00 precis och jag ska upp klockan 6 i morgon bitti så godnatt mer er! PUSSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0