23/ 8

Ny dag & en nya början på läsåret!.

Vakna vid 7 idag och började med att ta en varm dusche för att vakna till lite och sen  efter duschen så käkade jag lite frukost^^ Satt och pratat med mamma en lång stund och det är så himlas trevligt att göra de tycker jag, bästa mamma♥
när klocken var runt 8 tiden så var de dags att fixa orning sig, kläder- smink & håret! Nu är man verkligen tillbaka till verkligeheten igen, ska man skratta eller gråta?

Kom till skolan klockan 10 för vi börja sent idag och det var riktigt skönt faktiskt och slutade 12  men när vi kom in i huset och hade fått en nu his och den va konstig, usch usch!

Efter skolan vart de stan med Bea  & Patty en stund, trevligt! jag köpte lite smink och de behövde jag verkligen!
och sen kom en av mina bästa storebröder och hämta mig efter skolan och jag hängde med hem till honom och tog en fika, umgås lite ! mickis var självklart där med så umgås med denna brud med.


Stallet var helt okej! red ut en stund med bebisen och han vart jätte glad verkligen, finaste pojken ♥

Tävling på lördag!



Bea, me & Patty
bilden är taget ifrån festen hos christoffer som var i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0