01:09

Natt inlägg kommer här allt!
jag har inte suttit alls vid datorn idag för att jag har blivit sjuk igen coh det verkligen suger kan ja lova er! jag vart det i förgår natt men ja får väl skylla mig själv lite som ja hopptränade i går och var inte så kry redan då men det skiter jag i ! man kan inte missa en hoppträning allt och träningen gick ju dunder bra ju. Han var ju verkligen sjukt fin'!

men iallfall jag har haft feber hela dagen så har sovit hela dagen kan man väl säga & har vart vaken ca 2½ timme kanske? .. Illa kanske men skönt! ..

men klockan är ju allt 01:09 nu och det betyder att det är den 13 Agu idag och detta betyder enu mer att min stora syster fyller 19 år idag så ett stort grattis till henne.
Så ska allt strax sova IGEN och sen blir de att gå upp och fira henne!

men vi hörs senare pusss



Får bli en bild på oss så länge som är taget ifrån i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0