00:40

klockan rullar på och även är man inte trött än^^  jag tycker nästan att jag ska va det men nepp!
jag ligger nerstoppad undertäcket kan man väl säga och ser på dear john som jag har på datorn och självklart har min chocklad & läsk vid min sida!bästa ^^ duma mensvärk är det man har allt just nu!..  varför ska detta finnas? ..

men kan säga något posetivt här då!
jag har haft en underbar dag med min mammi på stan som ja skrev förut att ja skulle in då^^ jag kom hem med en lite sak och detta vart en tröja ifrån gina. gillar den stort! tack mamma :)!
och sen senare på dagen så träffade jag adina en stund och kan säga det var ritkgit länge sen ja träffa denna flicka allt! nästan för länge sen... men ja hängde med henne ner till fix för hon skulle köpa godis och ja köpte inget faktiskt! duktig flicka?. (fix = godis affär )

sen på kvällen vart de stallet och hade båda hästarn idag men ja red inte idag, istället en liten myspys dag med dom! kan säga att david vad bässt i går på ridpasset! finaste är du pojken^^ du är min vita springare! Tihihi!
men jag fick också träffa underbara malin istallet, hum länge sen man träffa henne också =o. usch ja måste träffa folk oftare, hahaha!

just ja! när jag var på väg hem ifrån stan så började regna lite och sen när ja skulle gån av bussen så börja de ösregna och åska + blixtra! fyfan vad rädd jag var^^ jag hade ju en liten bitt hem också. att va ute när de åskar och blixtar gör så att ja får panik allså. livrädd! jag ska absolut undvika de nästa gång de kommer, aldrig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0