Uppe med tuppen

Godmorgon alla söta läsare :)^^
 Söndag idag då och det betyder att det är sista dagen på hela påsklovet!, shit vad tiden går snabbt. har gjort riktikgt mycket denna helg, hann endå inte träffa alla man skulle träffa men de tar vi igen en anann dah eller helg ;D--

Men iallfall jag var uppe meed tuppen idag med ! hade morgonfodringen och kan ju säga att jag inte var så himlas glad när jag gick upp, där uppe istallet fick långsamnt med bra då!
vi har arbetsdag istallet med men ja redan gjort lite och ny håller syster på där upp! ska strax upp ditt igen fast ska ge henne lite frukost då!. jobbat istallet sen klockan 6 i morse och de har ju jag med gjort men är hemma och äter nu.


Åh frukost ;D

Så man ser ut nu =O ,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0