Torsdag - stan

Hejsan!

Vakan halv 10 idag och försov mig verkligen, inte bra alls! så gick och käka frukost jätte snabbt sen vart de in i duchen och sen fixa orning sig!..
Sen sprang nästan ner till bussen, fick åka med 459, ingen 450 som gick :/! fybubblan! men som tur så kom min bror med bilen och körde ner mig halv vägen! tack tack allt (:

Träffade Bea där inne vid halv 12 ungefär!
Allså gumman du betyder riktigt mycker för mig allt, har inte träffat henne sen föra tisdan i skolan så var kul att träffa den stumpan allt! Vi gick på stan och chilla och självklart kollade på kläder. BÄSTA! tsss
Vi träffade på robin på stan med och hans kompis johannes? jag han heter så, men skiitsamma!
men sist med allt så träffade vi patrcia & hennes kusin!  min party pingla allt^^
henne har ja inte sett sen i måndas! ojoj!

åkte hem vid hakv 4 bussen och gick hem och käka något! ..
sen var de hoppträning.


Me & Bea



Ehh patricia tänker nästan kyssa mig =O.. men ja possar bara & tänker inte kyssa henne... unge då!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, klockrena är ni ;) hade en liten rolig stund med er iallafall ;)<33

2010-04-08 @ 22:00:11
Postat av: Beata

Ni är underbara ! <33

2010-04-09 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0