tors - åby

Är hemma nu och jag väntar på att maten ska bli klar, jag inte riktigt vad det blir för någon mat just nu!
jag har nästan nyss komit hem från skolan och vi var i åby idag då, vi hoppade ute idag och ja fick Aniis^^
Det var en storhäst- brunt sto!
Ridpasser- Hon var lite små jobbig i början, hon vill så gärna bocka och slänga sig på sidorna och dra som en idiot typ? men jag fick henne att tänka på saker hela tiden som Anna min ridlärare sa. då jag gick in på volter och flyttade undnan henne. hon vart så sjukt glad över vi red över bommar ibörjan.
sen började vi hoppa och hon var lite så där ibörjan`.. men hittade henne riktigt snabbt och vart ritkgit fin sen allt, började gilla den hästen. tycker om speciela hästar som sagt!.
Så duktig flicka!

Det vara iallfall allt en trevlig dag i skolan !

men nu är maten allt klar och har inte så mycket mer att säga, sen blir de stallet och hoppträna på den bästa =D<3

Dagen musik!
vet inte vrf just de är den men är bara så allt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0