Tävling reslutat

 LB - Förklassen!
Han var mega fin på framridningen, lyssnade verkligen på mig de jag ville, gick ut på banan och han var enu finare där, vi rev ett hinder i omhoppingen som var verkligen synd^^ han vart lite små het där och så men gör verkligen inget! jätte nörjd där. kunde blivit en 4 placering där annrs men ajaä sånt händer ibland.

LB- Lagklassen!
Jätte fin på framridningen och självklart finare där ute på banan! ..
Vi nollade, så var verkligen jätte nöjd där!
Laget kom på en 3placering och det var bara 3 placerade också..

Enda jag kan säga är att jag är sjukt nöjd och han gick som en klocka, DUKTIG POJKE IDAG VERKLIGEN♥

Dom som fota mig är Ankihh, Mickis & Amanda
Det kommer andra bilder på måndag där det var en "riktigt fotograf som var där"
men jag tackar verkligen jätte mycket för bilderna dom här 3 personerna har tagit på mig, finns lite bilder som sakt så allt kommer inte ut<3





Till Vänster sidan har vi - Ebba , Jag , Linnea & Amanda
sjukt bra jobbat tjejer idag, nästa gång tar vi dom ;D







Älskar dig Star Of David ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0