Stan & Handlat

Hellu ;)..

Vart i stan nyss då kan man väl ungeför säga!
åkte in först med mamma, där inne träffa jag min syster som satt och väntade på mamma!..
jag forsätte till skolan och hämtade mina skor, som legat där i en hel vecka så nu var de dags att häntat dom!.. 
Muums på dom!..

Väntade på nannis tills hon skulle komma in till stan som jag skulle träffa henne!.
när ja satt i södertull så träffade ja på Lollo & Emil, tag sen man såg dom. skojigt !
, sen kom nannis till slut efter 1 timme  =D! .

Vi gick på stan och chilade typ!
jag byta skonan, köpte en tunika & sen allt de bästa tror ja? min JACKA! looove!

jag åkte hem med mamma & syster för nannis tog en annan buss hem, bor ju åt samma håll men svänger sen åt ett annant håll..

för min ikväll blir väl att jag ska jobba istallet! Wiiie eller inte alls! :O..
jag jobbar i morgon med.. fyfan!. men så tur så är jag och syster riktigt snabba (Y)


Jackan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0