Promenad..

har precis ätit lite mat, mums faktiskt!.... jag var verkligen jätte hungrig så kan säga att ja åt ;D! ahhaa
Men innan jag käkade då så var jag ute en promenad med rebecka, en lite vänn här då! det var allt trevligt, kan säga att vi gick långt och min söta hund fick också hänga med! .. Solen vare uppe och det var varmt, myyssigt! så himlas skönt när den ljuser upp, känns verkligen som sommaren är på väg nu! trodde  aldrig att snön skulle försvinna men de har den gjort! ingne snö allt längre..

Men det var trevligt att träffa henne, mest träffa henne i stallet! Men så ska ju hon och jag gå på bio ihop med? ingen som vill se filmen som ja vill se så fick ja veta att hon vill se den så, varför inte titta tsm :)? ..



Rebecka & Me


Pusss på nemo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0