Onsdag

Det är onsdag och det är allt en dag mitt i veckan!
Syster väckte mig i morse, fyfan! först fråga vad hon höll på med men sen kom jag på att jag skulle hjälpa henne hoppa! så bara gå up helt enkelt!..

Mamma hängde också med upp och hjälpte till.
Det gick jätte bra faktiskt! Hillma hoppar upp sig som fan, hon har blivit så sjukt fin, riktigt skoj att se det faktiskt! tyvärr hade ja ingen kamra i närheten :( .!
Men dom sluta på 1,30! (y) =D

tog in david sen från hagen och fixade orning han in för ridpasset!
Först red jag lite i paddocken i ca 20 min sen kom dom jag skulle rida ut med!
Det var-. Nannis, Emma & Ankihh! dom hade lektionshästar! självklart så fick jag rida först för min lilla ponny blir så superglad ut så han vill gärna springa iväg, men han blir lugnare om ingen är före så bäst att ja var först annars skulle springa i full fart kanske ;D? HAHA!

Men han sköte sig jätte bra ute och var pigg och glad, dukitg ponny <3

Jag blir nog bara hemma idag!,.. jag jobbar ikväll så hinner inte åka iväg någonstans :/ skulle ha träffat patricia idag men blir så stressigt för mig. så vi skulle ses en annan dag.

men ni får ha de så bra, pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0