Ons- dagens köp

Först var de skolan allt!
hade nationella prov i engelska och de gick väl kanske inte det bästa men gjorde mitt bästa^^.
var kvar i skolan ett tag och fixade och så! .. sen vart de stan och där träffade jag bellan och några av hennes vänner, det var allt trevligt!
sen skulle dom till skolan och jag hade redan slutat så då möte ja Nannis, Natta, Katrine & Jennie & då gick alla vi och solade! ÅH snacka om de vart skönt att bara slappan av där. ska någ sola ikväll med hemma?..
Sen vart de och knalla runt på stan och då hittade jag ett par solbrillor på gina 75 kr. sen vart de bästa monki och de vart ett par korta leggins 200 kr.
men kanske ska lämna tillbaka från monki, tycker ni?
Vid halv 2 drog jag hem och ska nu altl plugga ;D!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0