Måndag - Skolan

Heej :)!
jag är verkligen ledsen att ja inte bloggat riktigt mycket på sista två dagarna, men mer från igår, jag måde inte så bra igår, jag sov halvdagen efter jag hade slutat jobbet så var rätt slut.. men mår bra nu (:
jag sitter i skolan nurå och har rast! vi har precis haft mentorstid..
men dom som sitter just nu runt mig är nannis, ankihh , emma , patty, tobbe & praricia^^

Usch att skolan har börjat igen, jag har haft en super skön påsklov och nu är lovet slut!.:/
vi har ju inga mer lov längre men bara 7 veckor kvar i skolan så kanske inte är så mycket kvar endå. men min dag blir stallet och rida, sen hinner ja nog inget mer, men hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0