Måndag - skola nu !..


Bilden är taget från början av 1:an, kan ju säga att alla vi har förendrats sen dess.
Ankihh, Linnis & me


Hejsan alla söta läsare! (:
jag sitter i skolan just nu i ett klassrum och har ankihh brevid mig, vi har rast då så varför inte slänga in ett inlägg då? ..

Idag har jag faktiskt gått till Donkan och käkat mat =O... ! helt sjukt alls!tss^^
kan säga att de var riktigt gott, jag gick ditt med ankihh och båda vi har inte ätit på donkan typ ca 2½ månad sen så det var dags.

men händer efter skolan idag för mig då? ..
jag ska sitta kvar efter skolan till halv 4- 4 idag sen blir det stallet och ta hand om bästa vännen!

har inte så mycket att säga just nu! .. skriver mer sen som sakt^^
förutom att ankihh och jag sitter och lyssnar på sjukt gamla låtar just nu ;D ,,

puss


Kommentarer
Postat av: ankihh

<3

2010-04-20 @ 10:56:27
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0