Just nu....

Heejsan ! :)

Här sitter jag och smälter maten och fikat jag käkat precis!;D ..
har precis ätit påskmat med mamma, mina syskon som kom hit & amandas pojkvän anders, trevligt trevligt allt! (:
Jag ska strax ta på mig stallkläderna och ta hand om finaste ponnyn, undra hur skitig han är idag, ojoj!
ska nog kanske rida ut? är ju så fint väder idag så vrf inte ta en sväng i skogen då^^--
ska träffa maja ikväll med vid halv 7 bestämnde vi!,.. tag sen man träffade henne, typ ett halv år? ..

Men ska gå ut i köket nu och vara lite mer social av mig innan ja går till stallet, hörs senare puss




Kommentarer
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Hej !

Jag kommer vara bortrest under kommande vecka, och därför kommer det vara FRÅGESTUND på bloggen ;)



Så nu har du chansen att fråga en allroundryttare vad som helst ;D

http://sofiaelinab.blogg.se

2010-04-04 @ 17:14:53
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0