just nu - 21:20

Åh shit vilken dag detta har vart allså!
syster väckte mig i morse klockan 7, så jag gick upp lite efter 7 som sakt, orka inte gå upp direkt allså^^ jag var ju så morgon trött, men gick ju upp efter en stund...
gick till stallet och släppte ut bästa david i hagen!
sen var de dags för hjälpa syster när hon skulle tävla, det var en lokal storthäst tävling på hemmklubben!
Hon red 90 klassen och hillma var jätte fin verkligen, hon rev två hinder i grunden så vart ju 8 fel där, men gör verkligen ingenting tycker vi, för hon var så fin verkligen. duktig flicka!

bilder kommer senare på amanda- ankihh som har fotot så klart =D

Men de jag gör just nurå?! jag har precis städat mitt rum & städat hela min garderobb! allså sjukt mycket kläder man hittar, men kanske inte så konstigt som man slänger in allt och de ligger som hullerombuller då xD!.. bra thilda där!..
men nu är de fint och så och ska också ut med nemo nu,. hörs sen <3


Bästa ponnyn fick allt vila idag, jag var helt slut efter tävligen var slut så pysla om han allt och så efter då, han var ju verkligen sjukt fin igår♥

Lire bilder från tävligen i går kommer här och så mer.
Foto- Equipe & Lovisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0