Just Nu - 14:54



En jätte gamla bild på mig & min vänn sofie.

Godmorgon folket (: eller de kanske är lite sent att säga men ajaj! jag har faktiskt vart vaken sen klockan 11^^
just nu sitter jag här med gustav som sitter i min säng och kollar på film i mitt rum, han kollar självklart på en barnfilm, sööt är han allt!
jag ska strax ut och träffa nannis lite, hon tjatar så dant hahha!". Men hon får komma till stallet om hon ska träffa lilla mig som ja ska ta hand om david, Tränings tävling i morgon ;D

händer ikväll vet jag inte än, men det märkts alltid vad ja gör, men jag tror inte att de blir stan iallfall men får se!


men nu ska jag fixa orning mig så man inte ser så trött ut, hade så bra så länge :)






Kommentarer
Postat av: Nannis

Självklart ! :)

Måste ju snacka ;D <3

2010-04-09 @ 22:07:20
URL: http://xnannisx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0