Igår & Nu...

Jag är ledsen ennu engång till för jag inte bloggade igår, hände ju samma sak för 3 dagar sen tror ja det var? .. men har lite saker att göra så jag hinner inte med att blogga denna dag/kväll.

Men jag hoppas n mår bra för de gör jag allt (: tss^^
jaha i går var de tisdag och då var de skola som vanligt, efter skolan så hängde ankihh med mig när jag träffade min syster, vi drog hem först till systers pojkväns lägenhet sen vart de stan en stund! niiice^^!!
Vid 6 så hämnade Mickis oss med bilen och då åkte vi hem allt..

Får bli en gamal bild på oss här då!
Me, Ankihh, Bea, Patricia " min party pinglan" & Emma
så här såg jag ut för 4½ månader sen typ..




Onsdag idag dårå!.. och just nu sitter jag här och väntar tills min mammi är klar med maten då^^ Annars sitter jag och chillar musik..
Har inte vart i skolan idag utan haft APU!, det var helt okej faktiskt! vi var snabba som vanligt!
I morse  var jag mega trött och vill bara ligga kvar i sängen men nae de fick ja inte (a) !

Efter ja slutade apu så fixade jag david, menn jag  joggade han idag, lite mysridning eller vad man ska kalla det men han var fin allt, hoppträning imörrn!  

Jag måste också säga att jag älskar verkligen när solen är upp igen, när de fina vädret har kommit fram.
det är ju så himlas härligt så det inte är sant allså! är som man skulle vilja lägga sig och sola på gräsmatan men är nog tyvärr lite för kallt för de, eller vad tror ni ;)?





Här kommer det en bild som ankihh har tagit, som sagt de kommer komma andra någon dag!
det var ju 200 bilder så.<3

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Hejsan :D Snygg blogg =D Händer idag då?

2010-04-14 @ 18:53:26
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Patricia

party pinglan thilda ;) hehe gumman <3

2010-04-14 @ 23:41:41
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0