förlåt..

jag är jätte ledsen att jag inte bloggat  så eftektivt, men har gjort lite saker och vart så himlas trött i går på kvällen så orkade inte helt enkelt blogga, men jag hoppas det är bra med er!

jag vart i skolan idag och det är alltid trevligt att träffa alla folk där! ..
prata mede rektorn idag för vi vill inte byta mentor i 2:an sen och han sa att han inte tycker vi heller ska göra de, tur man har en rektor som förstår oss! hahah^^ Och sen på morgonen så fasna jag & nannis i hissen så klart!
Jag fick en sån panik så de inte var sant allså =oo ! vi satt fast ca 20 min och jag ringde till emma som går i min klass men hon svara ju inte så klart, men till slut så gick den igång.!-..
sen åkte ja bara hissen engång efter de under hela denna dag.. fybubblan säger ja...



Var nyss ute med nemo också! .. han är så söt min lilla hund eller vad säger ni? ♥

bilden är jätte gamla, den är ifrån vintras när snön hade precis kommit!


Kommentarer
Postat av: Nannis

Njaa 20 min vare nog inte du thilda ! ;)

2010-04-20 @ 21:47:35
URL: http://xnannisx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0