fodring!..

Godmorgon ! ;D

Lilla jag är vaken och gick upp med tuppen!
Syster väkte mig klockan 6 i morse, fyfan =O!! var ju bara att gå upp och ta på sig kläder, traska sig upp till stallet. Jobbade allså idag! :S..
Men som tur så var vi riktigt snabba och kom hem vid 9 (y) bra jobbat som fan verkligen !..

jag gjorde klart allt i stallet med david förutom att ja red, men han ska få vila idag allt^^ ska ut och gå med han en stund sen kanske? ..

Händer idag för mig då? .. ojoj det kan hända vad som helst faktiskt! ..
ska träffa maja en stund sen blir de åka in till stan, och sen kvällen kanske fest;
D
men som sakt man vet aldrig, Hhahah!..

Älskar min ponny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0