Dålig - natt

Godmorgon mina söta läsare!
klockan är 07:02 nu och jag gick upp halv idag...
jag mår piss dåligt verkligen, fryser, huvudvärk och ont i magen, kanske inte är frisk som sakt som ja trode, men jag ska fixa orning mig in för skolan endå!.. innan jag skulle somna igår så var ja inte på top!

Men shit dennan natten allså =/ jag bara kunat sovit typ i 2½ timme kanske eller lite mer`? jag sov ju med nemo och han var så sjukt jobbigt, han tog upp hela sängen så jag fick panik, han ville ut men mamma måde inte bra igår kväll så hon ville sova utan nemo så därför han sov hos mig, fybubblan allså!
nu känner man att man har "något" i kroppen ( sjuk)  .. 

Har nackspärr också! shut vilken toppen dag detta kommer bli!..

såå får se hur länge jag blir kvar i skolan idag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0