ÅBY & Hoppträningen

ÅBY - Det var trevligt att komma till skolan igen och träffa vännerna där igen, tyvärr var inte nannis & emma där då, kan säga att de var lite synd då!
Jag fick rida plexus, det är en liten storhäst! Tycker mest de är en maxad d-ponny ;D ..
Men han är snart 6 eller så är han 6 år? men han är sen tagen iallfall, så han var lite ostabil i början, men vilken ponny sen, han var rolig men tyckte jag var lite jobbig tror jag, skulle rida över bommar och galoppera över dom på en volt, han har lite svårt att hålla galoppen men klara de jätte bra till slut, vart hen dressyr ponny/häst där!--

Åkte hem sen till sörping!

Hoppträningen -  Åhhh finaste david!
han var mega duktig idag^^ vi hoppade som en bana kan man säga men de log lite bommar på marken emellan åt, själva uppgiften var lydnad.. han var lite små "het" i början när hinderna ligger lågt men sen när dom kommer upp så lugnar han ner sig, han tycker de är kul med små hinder så han mer "leker" över dom, han är för sööt:)
men han var så fin, låg perfect över hinderna och hoppa upp sig jätte bra, så det är riktigt kul, duukitgi ponny<3


så måste ja tacka BÄSTA NANNIS som hjälpte till att bygga banan för mig, syster kunde inte så hon gjorde de^^



Bästa vänn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0