--

Nu är ja på bättre humör faktiskt! snön är nästan borta och de ska bli fint väder hela veckan och bli varmt så det är lungt nu som sakt ;D! --

Jag har vart riktigt slö idag, så har kanske inte så mycket att säga idag?.. jag slappat ungeför hela dagen- datorn, tv & sovit (y) den här dagen känns som en söndag fast det är en måndag!..
men gick upp till stallet och mamma kom upp och kollade på mig när ja red värsta dressyr passet på bästa david!.. han var så sjukt fin, går inte beskriva hur fin han var!,så ja var mega glad efter passet.
jag bytte om till vanliga kläder i stallet och jag och min mamma tog cykeln ner till willys först och handla lite sen vart de fix, GODIS (a),..

när vi kom hem sen vart de tv och kollade på Johan Falk som gick!.. myskväll^^..
Och nu blir de New Moon, men får se den själv då!

Min måndag dag ! slapp & slapp men skönt =D ..

hörs imörrn,puss

Min fina hund, han ska sova med mig inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0