Tisdag ....

HejHej
idag kan man säga att jag är trött, var typ tyst hela dagen i skolan? hum inte min grje. jag är aldrig den tysta personen eller hur jag nu ska säga. men idag var de allt min dag tydligen!
jobbade jätte bra på matte lektionen idag, snille kanske igen ? .ahahah skulle inte tro de allt^^
sen jobbade vi i bass grupperna de gick med allt bra. duktig är man i dag allt .
men som patty såg att ja var trött idag så piggade hon upp mig allt. hahaah. hon gör mig allt på glad humör & så får man inte glömma ankihh med som gör alltid de. (ställer upp ) pusss på er allså<3 



Efter skolan vart de att gå ut med min söta hund allt. han är för söt allså!!
sen gick ja till stallet. skrittade ut med odd.

sen vart de idol på kvällen. nicenice,
ikväll var de tjejer som sjöng, erika kom med tycker hon är duktig, synd att inte moa & clara kom med . men får väl hoppas på att jyrun tar med dom. i år tycker att tjejera är bättre dom har liksom röst till detta. sen har man inte hört alla än då som de håller på både i morgon & tors. så får se vad som händer. i morgon hejjar jag på ERIK :D haha klockren röst fan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0