Sova kanske ?

Nu sitter jag här igen allt. !
funderar på att gå lägga mig nu, jag får faktist sov morgon i morgon^^ nu kommer ni tycka att min sovmorgon är ingen sovmorgon.men får sova till kl halv 8, det är fan länge skillnad från att gå upp kl 6 varje dag annrs.
jag har ju apu i morgon så inte så jätte jobbigt i morgon.
jag känner mig lite smått sjuk med :/ inte alls bra känner jag! så därför ja ska allt sova nu. stänga av datan och lägger ner den på golvet, jag ligger ju redan i sängen så. tar ju bara några minuter att stänga av.

men vi hörs i morgon alla blogg läsare . Puss<3

just ja! pratade med felicia i tele idag efter skolan med, hon från göteborg. Åhh den staden ja vill bo i och flytta till sendå .Hon är ju allt för rolig allså. Tihih,
förmodlige kommer hon när vi har lov om hon inte kommer på en helg innan de! ska bli kul att träffa dig igen,
Bilden är dö gamla. den gamlaste jag har, men ett stoort miinne allt " LISREBERG"<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

gumman jag skanar dig med <33

vilken vecka har du lov? ;)

2009-09-30 @ 19:15:15
URL: http://metrobloggen.se/feliciaholm
Postat av: Felicia

gumman jag skanar dig med <33

vilken vecka har du lov? ;)

2009-09-30 @ 19:24:56
URL: http://metrobloggen.se/feliciaholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0