Sova " 16:46"

Hej bloggläsare.
nu ligger jag här i sängen och ska sova lite snart tror ja? eller känns som jag kommer somna snart och då 'är de inte bra ha datorn i knät på mig. ¨^ jag mår inte så bra, känner mig lite hänig och så. jag är verkligen svin trött ! UschUsch, ja höll på att gå hem från min apu men gjorde de inte då . dom var snälla så jag fick ta de lungt. dom såg att jag inte var helt gry.
när jag kom hem så tog jag en varm duche, ja frös ihjäl asså. det är så skönt att ta ett varmt duche när man inte känner sig helt bra med. Eller håller ni inte med ?

Jaha idag händer det inte så mkt skulle ja tro, redan tagit hand om halle. enda som händer är att se på idol ikväll- HEJJA ERIK :D .
nae nu ska jag sova.
Bloggar mer sen när ja vaknar. PUSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0