Söndag/ tråkiigt

Hellu idag vakna man allt vid 11. låg kvar i sägen ganska länge det är ju så skönt att bara slappna av lite innan man gå upp. men sen vart de frulle framför tv. sitter alltid framför tv och äter frukost på helgerna.
sen skulle ja städa hela mitt rum, usch hatar de men de går snabbt endå, men är så seg på att börja. men var klar vid 1 iallfall.  sen har jag suttis framför datan sen dess . pratar med allt möjliga folk, både glada och ledsen folk. 
ska snart äte skulle jag tro, mamma håller på med maten nu så är väl dags snart att äta.
känner att ja inte är så hungrig än men blir väl de sen.  &  jag hatar verkligen söndagar för dom är så sega, man orkar verkligen inte göra något. så äre de jämnt, även alla folk är hemma på en söndag orkar men inte gå ut .

Snart får man studiebidraget med. längggtar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0