SKOLAN/ KUL .

Nu sitter man i skolan med galna klassen och har data-kunskap .
emma jag sitter och bloggar, hon sitter brevid mig. sen har vi alex som kollar hela tiden vad ja skriver.
och så säger tina våran lärare att vi ska leta efter svinninflunsan & vrf man ska vara orlig över.
jag hittar typ inget tycker jag,känner att ja inte vill veta, kul att få veta hur många som dör  och så många som bir sjuka! '
Hhahha alex som blir lite grinig och inte kommer in på sin dator- han har glömnt bort sitt lösenord. så han försöker komma in så mycket han kan med de går inte ! :D

Jag & linnis sitter och äter kladkaka med , svin gott verkligen ! sjävla hela dagen har vart slapp kan man säga .
hoppas verkligen att vi slutar snart för ja vill komma hem eller så vill jag åka och hälsa på mattias som han ligger hemma och sjuk ,men tyvärr så måste jag hem och ta hand om hillma & halle. måste bada halle för jag ska tävla i morgon så fixa han och så ^^ . så jag har lite sresigt när ja kommer hem + så måste ja hjälpa till med att bygabanan , men då får förstå att ja har två hästar så tänker fixa hästarna först sne hjälper ja till att byga.

Och just de ! jag får inte glömma att jag och emma sjunger hela tiden.vi är bäääst^^ .

JAG VILL TILLBAKA TILL MALLORCA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0